عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
شورای شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراخوان داد.

عقیق: شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی متشکل از هیأت رزمندگان اسلام، شورای هیئات مذهبی کشور، کانون مداحان کشور، سازمان بسیج مداحان وهیئات کشور، مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)، شبکه هیئات دانشجویی، انجمن شاعران اهل بیت (ع)، بنیاد دعبل خزاعی و مرکز توسعه فعالیت‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراخوان داد. متن این فراخوان به شرح زیر است:

وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ؛ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم! ( سوره مبارکه القصص آیه ۵)

پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب باشکوه ملت ایران و پیروزی عقیده و تفکر بر زر وزور و پادشاهی طاغوت و حاکمیت رای و نظر مردم با محوریت ولایت فقیه عادل که موجی از امید و اندیشه زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت امام زمان عجل الله تعالی را در دل‌ها طنین افکند و قلوب هزاران مشتاق تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را در سراسر دنیا به خود جلب کرد. امروز و در دوران بلوغ این شجره طیبه و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد کینه توزی و صف آرایی دشمنان این مرز وبوم هستیم که با دمیدن در بوق ناامیدی و دعوت به شرکت نکردن در انتخابات، در حال تدارک و زمینه سازی تهدیدات و فتنه‌های متعدد امنیتی، سیاسی و اقتصادی هستند.

گرچه مردم شریف و عزتمند ایران، طعم بی‌مهری‌ها، سختی‌ها و تحریم‌ها را چشیده‌اند و گلایه‌ها، از برخی مسئولین نااهل و بی‌کفایت دارند، اما همه می‌دانند راه برون رفت از این بحران عدم شرکت در انتخابات و قهر با حق خود نیست بلکه با حضوری محکم و با بصیرت و هوشمندانه و شرکت در انتخابات از این حق که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع خواهند کرد.

همه می‌دانیم راه حل مشکلات رای ندادن نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب دولتی برآمده از تفکر اصیل انقلاب و حامی محرومان و دلسوز، با بکارگیری جوانان پاک و بااراده، راه علاج کشور است.

شبکه‌ها و مجموعه‌های مردمی متشکل از هیئات مذهبی و فعالان عرصه خدمت به محرومان و گروه‌های جهادی همانطور که در تمام بحران‌ها و جبران ضعف مسئولین، میدان دار عرصه خدمت بوده‌اند از همه مردم با عظمت و با فرهنگ و نیز مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی دعوت می‌کنند اولا با حضور خود و ثانیا با دعوت از تمام آحاد ملت با هر سلیقه و تفکر، به میدان بیایند و راه را بر فتنه‌گری‌ها و اندیشه‌های ناپاک دشمنان این مرز وبوم ببندند.

به امید ظهور ولی الله الاعظم حضرت صاحب الامر والزمان (عج)

شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین