عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
بسیج مداحان:
سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور، به مناسبت سی ‌و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام داشت: راه و مرام امامین انقلاب، تنها راه رستگاری دنیوی و اخروی ملت‌های مسلمان است.

عقیق:سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت سی ‌و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و همه آزادی خواهان عالم  را به تفکر و تاملی دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز آن امام دل‌ها فرا می‌خواند.

۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج آسمانی ابرمردی از تبار پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و رهبری بی‌بدیل است که به پشتوانه ملتی غیور، بزرگ‌ترین رویداد قرن ۲۰ را رقم زد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با استعانت از خدای متعال و با رخصت از رب‌الارباب، به جایگاهی دست یافتند که سلوک و نجواهای عارفانه‌شان با پروردگار، همواره زبانزد نزدیکان و یاران ایشان بود. نفس مسیحایی ایشان، هدایتگر آنانی شد که «لیقوم‌الناس بالقسط» بودند.

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم و نیز برای شهدای قیام ۱۵ خرداد، اقامه عزا می‌کنیم که تا چند روز آینده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر خود را برای حضور در حماسه‌ای ماندگار آماده می‌کنند تا با حضوری مقتدرانه در انتخابات پیشرو و با انداختن هر رأی خود به صندوق‌ها، میزان همبستگی و وحدت خود را به جهانیان علی‌الخصوص استکبار جهانی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و متحدان زبونش اثبات کنند.

سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای نهضت جهانی اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم علی الخصوص شهید جبهه مقاومت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله‌العالی» بر تلاش همه آحاد ملت مسلمان ایران در پیروی و تبعیت از راه و مرام امامین انقلاب به عنوان تنها راه رستگاری دنیوی و اخروی ملت‌های مسلمان تأکید کرده و همچنین تمامی مردم ایران اسلامی را  به حضور مقتدرانه و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو دعوت می‌کند تا با انتخاب فردی اصلح و مطلوب، ضمن حل مشکلات کشور، برگ زرین دیگر بر افتخارات این نظام و انقلاب بیافزایند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین