عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
حاج احمد واعظی:
رئیس کانون مداحان کشور از هیأت‌های مذهبی خواست در این ماه رمضان و به ویژه شب‌های قدر، کمک‌ها و خدمات اجتماعی خود را به سمت آزادسازی زندانیان ببرند.

عقیق: حاج احمد واعظی رئیس کانون مداحان کشور با انتشار پیام ویدئویی از هیأت‌های مذهبی برای میدان‌داری در کمک‌های مومنانه و آزادسازی زندانیان دعوت کرد.

وی در این پیام اظهار داشت: امسال تمام تلاش ما در هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان و تشکل‌ها که در عرصه نوکری اهل بیت(ع) فعال هستند، حول محور کمک مومنانه و مواسات در قالب بسته‌های ارزاق و آزادسازی زندانیان برگزار خواهد شد.

واعظی گفت: در این یک سال که به خاطر کرونا مشکلات بسیاری اعم از محدود شدن فضای جلسات و موضوعات معیشتی ایجاد شده است. امسال علاوه بر آن بسته‌ها که در گذشته بود که باید ادامه داشته باشد تا به دست افرادی که تاکنون نرسیده هم بسته‌ها برسد، باید در زمینه آزادسازی زندانیانی که مشکل مالی برای آزادی دارند، تلاش ویژه کرد.

این مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: در این شب‌های قدر تقدیر به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و مشکلات مرتفع شود و آن صدای آسمانی شنیده شود و امام زمان(عج) ظهور کنند. هیأت‌هایی که فعال هستند و آن‌هایی که نتوانستند جلسه برگزار کنند، تلاش‌های خود را به سمت آزادسازی زندانیان سوق دهند.

این پیام را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 28
 
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین