عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی، نخستین جشنواره ملی مناجات و دعاخوانی را به صورت مجازی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

عقیق:سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی، نخستین جشنواره ملی مناجات و دعاخوانی ویژه ماه مبارک رمضان را به صورت مجازی در دو رده سنی نوجوانان  ۱۲ تا ۱۸ سال  و جوانان  ۱۹ تا ۳۵ سال را در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌کند.

این جشنواره با هدف ارتقاء و افزایش انس و ارتباط با دعا و مناجات در جامعه و شناسایی و تربیت نوجوانان مستعد و توانمند در زمینة دعا و مناجات خوانی برگزار خواهد شد.

مرحله مقدماتی این جشنواره در سطح استانی تا پایان ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی در سطح کشوری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. به نفر نخست این جشنواره ۳۰ میلیون رسال و به ترتیب به نفرات دوم و سوم ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

در اجرای مسابقه دعا و مناجات‌خوانی در سطح نهایی، قرائت صحیح متن دعا، تفسیر و توضیح دعا مدنظر است و در سطح مقدماتی فقط قرائت متن دعا ملاک ارزیابی خواهد بود. در مرحله مقدماتی،  قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و ارسال فیلم آن به بسیج مداحان استان‌ها، حداکثر در ۷ دقیقه باید صورت گیرد. در مرحله نهایی نیز راه یافتگان به این مرحله به صورت زنده (آنلاین) با توجه به نظر و تشخیص داوران دعاهای مشخص شده کمیل، ندبه، افتتاح، عرفه و ... را قرائت می‌کنند تا در نهایت نفرات برتر انتخاب شوند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین