عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
مدير واحد رسانه مسجد مقدس جمكران از ثبت پخش زنده مسجد مقدس جمكران در ميان ۱۰ تصوير برتر جهان خبرداد.
عقیق:  امير افضلي با بيان اينكه پخش زنده تصوير مسجد مقدس جمكران از نيمه شعبان سال جاري به صورت رسمي و پس از گذراندن مراحل آزمايشي كار خود را آغاز كرده است اظهار داشت: در اين مدت استقبال بسيار خوبي در سايت رسمي مسجد مقدس جمكران از طرف كاربران صورت گرفته است كه ما را بر آن داشته تا بر كيفيت كار و ارائه تصاوير بيفزاييم.

وي ادامه داد: وب سايت www.ertthcam.com يكي از وب سايت‌هاي مرجع و فعال در زمينه معرفي دوربين‌هاي پخش زنده در سراسر جهان است و در جديدترين رده بندي اين وب سايت در جولاي ۲۰۱۳ پخش زنده وبسايت رسمي مسجد مقدس جمكرانجزو ۱۰ تصوير زنده برگزيده ماه انتخاب شده است.

مدير واحد رسانه‌هاي ديجيتال مسجد مقدس جمكران افزود: در اين وب‌سايت مواردي همچون كيفيت تصوير، منحصر به فرد بودن محتوا و به طور كلي دستاوردهاي فني در فن‌آوري وب‌كم مورد بررسي و مقايسه قرار مي‌گيرد.

افضلي با بيان اينكه اين انتخاب، تنها انتخاب اين وب سايت از ميان مراكز ديني در ايران است خاطرنشان كرد: اميدواريم با عنايات حضرت ولي عصر (عج) در مسير اعتلاي نام مسجد مقدس جمكران كه به امر مبارك ايشان بنا نهاده شده و امروز به عنوان پايگاه عظيم تشيع در دنيا مطرح است توفيق روزافزون داشته باشيم.

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین