عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
حاج احمدمتوسلیان در بحبوحه عملیات فتح‌المبین در سال ۶۱ گفت: «ثابت کردیم که بسیج مردم، اتکاء به مردم و توکل به خدا فقط تنها راهگشای کارهاست و بس».

عقیق:آنچه می‌شنوید، صوت ماندگار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان (فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص)) در عملیات فتح‌المبین در روز ششم فروردین ماه سال ۶۱ است که خبرگزاری فارس برای نخستین بار منتشر می‌کند.

 غلبه پیاده بر تانک

متن سخنان حاج احمد متوسلیان این است:

برادرها! عظمت عملیات شما تا به این حد بود که تمام ابرقدرت‌ها را به اعتراف کشاند که عراق در مقابل شما و کل آن‌ها یعنی ابرقدرت‌ها، در مقابل شما زبون و ذلیلند. آن‌ها پی به این مطلب بردند که پیاده ما در مقابل تانک کاملاً کارایی دارد و قادر است که زرهی و تانک را از بین ببرد.

آنها پی به این مطلب بردند که وقتی ما می‌گوییم که طفل سیزده ساله‌مان تانک را از بین می‌برد، با پاره پاره شدن تنش حقیقت را می‌گوییم. آن‌ها پی به این مطلب بردند که فقط قدرت ایمان است که مطرح است و کارایی دارد.

به انحای مختلف سعی کردند به این جرثومه فساد کمک کنند، به انحای مختلف سعی کردند که حمایت کنند، سعی کردند که نگه دارند. ولی ما که در جنگ با جریان صدامی هستیم نه با خودش، آن‌ها را پس زدیم و ثابت کردیم که بسیج مردم، اتکاء به مردم و توکل به خدا فقط تنها راهگشای کارهاست و بس، نه سلاح، نه تجهیزات، نه مهمات، نه دیگر وسایل.

تعداد بازدید : 84

تنها راه حل مشکلات امروز کشور به روایت حاج احمد متوسلیان

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین