عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲
حاج عبدالرضا هلالی در آستانه میلاد امام حسن(ع) دوباره برای آزادی زندانیان غیرعمد و کمک به خانواده‌های نیازمندان زندانیان فراخوان داد. او پیش از این نیز ۷۱ زندانی را به کمک مردم آزاد کرده بود.

عقیق:حاج عبدالرضا هلالی در آستانه میلاد امام حسن(ع) مجدداً برای آزادی زندانیان غیرعمد و کمک به خانواده‌های نیازمندان زندانیان فراخوان داد.

او در متن این فراخوان در صفحه شخصی خود نوشته است: «همیشه خداوند حواسش به بنده‌هاش هست .گاهی ما آدم‌ها وسیله‌ای هستیم تا نشون بدیم خدایی هست و میتونه خیلی چیزها رو درست کنه. از بخشش ما آدماها تا کمک خیرینی که زندگی دوباره به خیلی میبخشن. ما با بخشش‌های خودمون میتونیم یک زندگی رو سر و سامان بدیم. از بهبود پیدا کردن وضع معیشت یک خانواده تا درست شدن شرایط تحصیل و بهداشت خانواده که مهم‌ترین مسیٔله در جامعه هستش.

پس بیایید دست به دست هم بدیم و به کسانی که لازمه زندگی دوباره هستند، زندگی ببخشیم.کودکانی منتظر هستند و ما می‌توانیم به این انتظارها پایان دهیم.»

در این فراخوان مجدد بناست بسته به کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان غیرعمد، حمایت معیشتی از خانواده زندانیان نیازمند و ارائه کمک هزینه درمان خانواده زندانیان نیازمند برنامه‌ریزی و هزینه شد.

این فراخوان تا روز عید فطر ادامه خواهد داشت تا ان شاء الله در این روز این زندانیان به آغوش خانواده بازگردند. مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۰۰۹۲ به نام مرکز نیکوکاری تکیه‌گاه آقامرتضی علی واریز کنند.

پیش از این نیز حاج عبدالرضا هلالی یک مرتبه با هدایای روز تولد خود ۳۰ زندانی غیرعمد و در مرتبه دوم نیز ۴۰ زندانی غیر عمد را با کمک مردم آزاد کرده بود.

فیلم فراخوان «پویش دوباره زندگی» هلالی را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 41

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین