عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
بچه‌های هیئت ریحانه‌النبی چند سالی است که با همین روحیه، میدان‌دار حرکت‌های جهادی و خیرخواهانه‌اند، از وقتی هم که کرونا آمد دوباره مشغول کار جهادی‌اند.

عقیق:ویروس کرونا همه کار با ما کرد. زندگی را سخت کرد؛ آسایش‌ را از خیلی‌ها گرفت و سفره‌های بسیاری از مردم کوچه و خیابان را کوچک کرد. در همین برهه از زمان، عده‌ای فکر کردند باید کار کنند تا نگذارند کرونا هرکار که دلش خواست بکند. نام اینها نیروهای جهادی است که در توصیف‌شان می‌گویند براساس فکر کار می‌کنند، خسته نمی‌شوند و به مسیری که می‌روند ایمان دارند، همان‌هایی که در روزهای سخت زندگی، هر کجا که روزگار چهره عوض می‌کند و هر جا که ورق زندگی مردم برمی‌گردد با لباس‌های ساده و چهره‌های مصمم، وسط میدان دیده می‌شوند.

بچه‌های هیئت ریحانه‌النبی شمیرانات، چند سالی است که با همین روحیه، میدان‌دار حرکت‌های جهادی و خیرخواهانه‌اند، از وقتی هم که کرونا آمد دوباره مشغول کار جهادی شده‌اند، اما به سبکی دیگر و به تعبیر خودشان با خلاقیتی که تا به حال نبوده است.

آنها در روزهای پایانی سال 1399 برای اینکه هموطنان نیازمندشان، مثل بقیه مردم بتوانند بر سرِ سفره هفت‌سین بنشینند و لبخند را در زمان تحویل سال به لب داشته باشند، تعداد 800 بسته معیشتی را پیش از سال جدید به درب منازل خانواده‌های نیازمند حاشیه‌نشین شهر تهران رساندند.

در ادامه کلیپی از تهیه این بسته‌های عیدانه آماده شده که با هم مشاهده می‌کنیم.

تعداد بازدید : 10
 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین