عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
هم‌زمان با شب میلاد امام حسین(ع) بیش از ۷۰ هزار ایرانی از طریق شماره ۱۶۴۰ از راه دور زائر کربلا شدند و با حضرت سیدالشهدا درددل کردند.

عقیق:همزمان با روز میلاد امام حسین (ع) در حالی که مرزهای عراق روی زائران خارجی بسته است، جمعی از عاشقان حسینی از شهرهای مختلف عراق به زیارت سیدالشهدا (ع) مشرف شدند

امسال به دلیل شیوع کرونا هیچ زائری از ایران به عراق اعزام نشد؛ این امر در حالی است که در نیمه اول شعبان سال‌های گذشته که روند اعزام‌ها به صورت عادی انجام می‌شد، روزانه بیش از چهار هزار ایرانی عازم عتبات می‌شدند و اعیاد شعبانیه را در حرم‌های مطهر حضور می‌یافتند.

اما با توقف سفرهای زیارتی به عتبات از اسفند سال گذشته، عاشقان حسینی بیش از یک سال است که توفیق زیارت امام حسین (ع) را نداشتند و فقط از راه دور با سلامی به ارباب، زائر کربلا شدند.

تعداد بازدید : 11

درددل عاشقان حسینی با ارباب در تماس با ۱۶۴۰

البته شماره تماس «۱۶۴۰» که مخصوص تماس صوتی ایرانیان با حرم امام حسین (ع) است، این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این طریق زائر اباعبدالله (ع) شدند و خود را در جوار حرم حسینی متجسم کردند.

دل‌های بی‌قرار ایرانیان که در این ایام در حسرت زیارت است، با برقراری تماس با حرم ارباب از طریق شماره «۱۶۴۰» در شرایط کنونی می‌توانند از راه دور هم زائر کربلا شوند.

تعداد بازدید : 7

لحظاتی قبل، ضریح امام حسین (ع)

علاقه‌مندان به ارتباط با حرم امام حسین (ع) می‌توانند با شماره ۱۶۴۰ بدون پیش شماره تماس گرفته و‌ صدای اطراف ضریح حرم سیدالشهدا (ع) را با جان و دل گوش دهند و زائر کربلا شوند. هزینه این تماس همچون تماس درون شهری محاسبه می‌شود.

از شب گذشته همزمان با شب میلاد حضرت سیدالشهدا (ع) تاکنون بیش از ۷۰ هزار زائر با این شماره تماس گرفته و از راه دور زائر امام حسین شدند.

ساعاتی قبل همزمان با میلاد امام حسین (ع) و در آستانه ولادت حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع)، گل‌های روی ضریح افزوده شد و برخی از دسته گل‌های روی ضریح بین زائران توزیع شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین