عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به اینکه امسال بقاع متبرکه با رعایت نکات بهداشتی میزبان زائران است، از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در امامزاده‌های استان تهران همزمان با ایام نورز ۱۴۰۰ خبر داد.

عقیق:امسال با وجود شیوع کرونا، امامزاده‌های استان تهران با رعایت نکات بهداشتی به روی زائران باز است و مردم می‌توانند در ایام نوروز به بقاع متبرکه مشرف شوند. البته در صورتی که ستاد کرونا دستورالعمل جدیدی ابلاغ کند، آستان‌های مقدس امامزادگان نیز آن را اجرایی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه امسال در ایام نوروز امامزاده‌ها پذیرای زائران هستند، گفت: با توجه به باز بودن درهای بقاع متبرکه و حضور مردم، عملیات عمرانی در امامزاده‌های استان تهران ممنوع است و در هیچ کدام از امامزاده‌ها اقدامات عمرانی نباید انجام شود.

به گزارش فارس، امامزاده‌های استان تهران امسال که در کشور شیوع کرونا موجب خسارات زیادی به مردم شد، برای کمک به نیازمندان و حتی تهیه و تولید ماسک اقدام کردند و برخی نیز از فرصت تعطیلی بقاع متبرکه در اوایل سال جاری برای ساخت و ساز و عملیات عمرانی استفاده کردند که امسال با توجه به اینکه امامزاده‌های میزبان زائران هستند، انجام عملیات عمرانی ممنوع است.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین