عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی از اعلام برگزیدگان پویش مداحی کودکان و نوجوانان میثم مطیعی خبرداد و گفت: در این پویش مجموعاً ۵۰۰ اثر ارسال شد که در نهایت با ارزیابی و داوری، ۸ دختر و ۹ پسر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

عقیق:حجت‌الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی در گفت‌وگویی اظهارداشت: این موسسه برای استمرار ارتباط با قشر کودک و نوجوان، در ایام فاطمیه پویش مداحی «کودکان و نوجوانان» راه‌اندازی کرد. برای برگزاری این پویش چهار نوحه از مداحی‌های حاج میثم مطیعی'>میثم مطیعی انتخاب و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت تا شرکت‌کنندگان براساس آن مداحی کنند.


تصاویر پسران شرکت کننده در پویش مداحی میثم مطیعی

 

وی با اشاره به اینکه اشعار انتخابی مختص کودکان بود تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند با آنان ارتباط برقرار کنند، گفت: پسران ۷ تا ۱۲ سال و دختران ۵ تا ۸ سال در این پویش شرکت کردند و در مجموع حدود ۵۰۰ اثر در این قالب به دست ما رسید که در ابتدا از تمامی افراد آدرس و عکس درخواست شد و برای تمامی این شرکت‌کنندگان با دست خط حاج میثم مطیعی و با نام خودشان کارت تبریکی ارسال می شود تا موجب افزایش انگیزه و اثربخشی در آنان شود.


تصاویر دختران شرکت کننده در پویش مداحی میثم مطیعی

 

رستمی گفت: البته از دید ما تمام شرکت کنندگان در این پویش برگزیده هستند اما این آثار مورد ارزیابی و داوری هم قرار گرفته است و افرادی در دو بخش دختران و پسران برگزیده شدند.

اسامی برگزیدگان پویش مداحی میثم مطیعی در دو پوستر زیر قابل مشاهده است:

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین