عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
دوستان با تعجب خدمتشان رسیدند خبر بدهند که نیم ساعتی زودتر تشریف آوردند! که حاج آقا با لبخندی گفتند: عجب! من فکر می‌کردم جلسه ساعت هفت شروع می‌شود. دیدم دنبالم نیامدند تاکسی گرفتم مثلا سروقت برسم!

عقیق:حجت‌الاسلام علیرضا نخعی پور با انتشار تصویری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

امام جمعه‌ای که در همه جلسات دقیقاً رأس ساعت حاضر می‌شود!

جلسه اخلاق هفتگی نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان جنوبی برای طلاب را آن هفته استثناءً ساعت هفت و ربع صبح اعلام کرده بودیم اما از اونجایی که حاج آقا همیشه در همه جلسات دقیقا رأس ساعت حاضر می‌شوند به مسئول دفترشان گفته بودیم که ایشان را ساعت هفت و نیم بیاورند تا ربع ساعتی وقت داشته باشیم مجلس را آماده کنیم!

ساعت هفت بود و به جز یکی دو تا از دوستان که مشغول تنظیم صوت و ... بودند کس دیگری نبود. در همین لحظه حاج آقای عبادی وارد سالن شدند و گوشه‌ای نشستند!! دوستان با تعجب خدمتشان رسیدند خبر بدهند که نیم ساعتی زودتر تشریف آوردند! که حاج آقا با لبخندی گفتند: عجب! من فکر می‌کردم جلسه ساعت هفت شروع می‌شود. دیدم دنبالم نیامدند تاکسی گرفتم مثلا سروقت برسم!

پ ن: خاطره فوق مربوط به دوران قبل از کرونا است.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین