عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۲۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
علی خورشیدی، مداح پیشکسوت و پیرغلام قمی که ۳۰ سال در مسجد جمکران دعای توسل خواند، از دیشب به حالت اغما رفت.

مداحی که ۳۰ سال در مسجد جمکران دعای توسل خواند در کماست+عکسعقیق:علی خورشیدی مداح شاخص و پیرغلام آستان نورانی اباعبدالله علیه‌السلام که ۳۰ سال در مسجد جمکران دعای توسل خوانده بود، پس از یک حادثه ساده و بستری شدن در بیمارستان، شامگاه دیشب تشنج کرد و به کما رفت.

همسر این ذاکر اهل‌بیت علیهم‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأیید وضعیت بحرانی آقای خورشیدی اظهار داشت: او از ۱۰ سال قبل و در حالی که در سنین میانسالی به سر می‌برد، دچار عوارض مغزی شد و نیمی از بدنش از کار افتاد. همین عارضه مغزی موجب شده بود که او نتواند مانند گذشته در مجالس روضه حاضر شود. با این حال، به لطف ائمه اطهار و کمک اهالی هیأت، او از ستایشگری دست برنداشته بود.

او ادامه داد: چند روز قبل همسرم برای تعمیر تلفن همراه به یکی از مراکز قم مراجعه کرد و در آن‌جا دچار حادثه ساده زمین‌خوردگی شد که با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. حال عمومی او تا روز شنبه هم خوب بود، اما با حاد شدن وضعیت پزشکی از بیمارستان کامکار قم به بیمارستان ولی‌عصر انتقال یافت و پزشکان بیمارستان بامداد امروز به ما اعلام کردند که همسرم دیشب دچار تشنج شده و هوشیاری‌اش به شدت کاهش یافته است.

همسر این پیرغلام و دعاخوان پیشکسوت با ابراز تأسف از قطع امید پزشکان از او، از مردم شریف خواست برای سلامتی این ذاکر شاخص قمی که هزاران نفر از عاشقان امام زمان (عج) با نوای او در جمکران اشک ریخته‌اند، دعا کنند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین