عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
با وجود محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، بیش از ۳ میلیون زائر عراقی در ایام شهادت امام هادی (ع) به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شده‌اند.

عقیق:همزمان با شهادت امام هادی (ع) و با وجود بسته بودن مرزهای این کشور و اعمال محدودیت برای ورود زوار خارجی، جمعی از عاشقان ائمه اطهار (ع) به حرم امامین عسکریین (ع) در شهر مقدس سامرا مشرف شدند.

زائران عراقی از راه‌های دور‌و‌ نزدیک در ایام شهادت امام هادی (ع) به خانه امام زمان (عج) تشرف یافتند و در این ایام علاوه بر اینکه بسیاری با پای پیاده به این مکان مقدس مشرف شدند، در مسیر زوار نیز موکب‌های پذیرایی و اسکان تدارک دیده شده بود.

بر اساس گزارش منابع خبری عراق، همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) بیش از سه میلیون زائر به سامرا و‌حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شدند؛ این امر در حالی است که در بسیاری از کشورها همچنان محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود و تشرف به اماکن مقدس با ضوابط خاصی انجام می‌گیرد.

البته طی روزهای اخیر نیز محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مقدس عراق اعمال شده است و همین امر موجب خلوتی دوباره حرم‌های مقدس شده است. اما در ایام شهادت امام هادی (ع) جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با وجود شیوع کرونا و حتی تهدید داعش به سامرا مشرف شدند. 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین