در کتاب بحار الانوار از حضرت امام رضا علیه السلام روایت می کند: بعد از وفات هارون (برادر حضرت موس علیه السلام)،موسی دست به دعا برداشت و برای آمرزش هارون دعا نمود. از جانب پروردگار ندا آمد:
ای موسی ،اگر درحق گذشتگان و آیندگان شفاعت کنی ،هر آینه شفاعت تورا قبول می کنم.به غیر از شفاعت کردن برای قاتل حسین بن علی علیه السلام، که البته از قاتل حسین علیه السلام انتقام می گیرم.
بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: