عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
اعتاب مقدسه عراق همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) گل‌آرایی و مراسم جشن میلاد صدیقه کبری در حرم‌های مقدس با حضور جمعی از زوار برپا شد.

عقیق:همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)، در اعتاب مقدسه عراق جشن و سروری به پا شد و زائران با حضور در حرم‌های مقدس ولادت مادر سادات را تبریک گفتند.

 

در نجف اشرف علاوه بر گل‌آرایی و چراغانی حرم، ایوان نجف و حتی بازار، مردم با در دست داشتن سینی‌های حلوا و شکلات به سوی حرم مشرف شدند و این شب فرخنده را به ساحت امیرالمؤمنین (ع) تبریک گفتند. همچنین دعای فرج و نوای اللهم عجل لولیک الفرج در ایوان نجف طنین‌انداز شد.

 

تعداد بازدید : 51

حرم علوی در شب میلاد حضرت زهرا (س)

در کربلا نیز همزمان یا ولادت حضرت زهرا (س) حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با بیش از یک هزار شاخه گل طبیعی تزئین شد و پارچه‌های سبزرنگ مزین به نام و القاب دخت نبی اکرم (ص) در صحن و رواق‌های حرم‌های کربلا نصب شد.

زوار با حضور در حرم سیدالشهدا (ع) ولادت مادرشان را تبریک گفتند و به نیایش پرداختند. برپایی محفل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه‌های حرم امام حسین (ع) در شب میلاد حضرت زهرا (س) بود.

 

تعداد بازدید : 29

حرم حسینی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)

همچنین در کاظمین و سامرا نیز مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) برپا شد و زائران با رعایت نسبی نکات بهداشتی به زیارت پرداخته و در حرم‌ها حضور یافتند. محفل انس با قرآن و مسابقه سوره کوثر نیز بعد از نماز مغرب و عشا در حرم امامین جوادین (ع) و امامین عسکریین (ع) برگزار شد.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین