عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مدیر داخلی انتشارات هادی مجد درباره حذف بخش‌هایی از زیارت عاشورا در مفاتیح‌الجنان چاپ شده توسط این ناشر گفت: این اتفاق یک اشتباه چاپی بود که نسخه‌های دارای اشتباه فوراً جمع‌آوری و اصلاح شد.

عقیق:طی چند روز اخیر تصاویری از انتشار کلیات مفاتیح الجنان در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن بخش‌هایی از زیارت عاشورا حذف شده است.

ابوذر پورمند مدیر داخلی انتشارت هادی مجد که این مفاتیح را به چاپ رسانده در گفت‌و‌گو با فارس این موضوع را یک اشتباه در چاپ عنوان کرد و گفت: متأسفانه این اشتباه هنگام چاپ مفاتیح رخ داده و ما به محض اطلاع همه نسخه‌های چاپ شده را جمع‌‌آوری کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه این اشکال از چشم ما مغفول ماند و به محض اطلاع کار جمع‌آوری را آغاز و بلافاصله پس از جمع‌آوری، نسخه‌های دارای اشتباه اصلاح و بخش‌های حذف شده مجدداً الصاق شد.

تعداد بازدید : 103

پورمند این اتفاق را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت: ما یک عمر است زیر بیرق امام حسین (ع) اشک می‌ریزیم و سینه‌ می‌زنیم و حال شنیدن برخی تهمت‌ها به خاطر یک اشتباه سهوی و قابل جبران برای ما بسیار ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: همه فعالیت ما در حوزه مذهبی است و به جز مفاتیح، قرآن و دیگر کتب ادعیه هم به چاپ می‌رسانیم و همه زندگی ما وقف قرآن و اهل بیت (ع) است. حال عده‌ای نادانسته قضاوت می‌کنند و بدون اطلاع تهمت‌های نا روا می‌زنند.

این ناشر در پایان ضمن عذر‌خواهی از عاشقان سید‌الشهدا (ع) گفت: همه تلاش ما این است که فرهنگ ناب اهل بیت (ع) را نشر دهیم و بابت این اشتباه از همه عاشقان سید‌الشهدا (ع) عذر‌خواهی می‌کنم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین