عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
آیین رونمایی از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» و تجلیل از مادر شهیدان خالقی‌پور از سوی مجموعه «کتاب هیأت»، «هیأت ثارالله زنجان» و«نشر شهید کاظمی» برگزار شد.

گزارش تصویری

___________________________________________________________________________________________

عقیق:بنا بر این گزارش در این مراسم که در ایام وفات حضرت ام‌البنین(سلام‌الله‌علیها)، و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد؛ بانو فروغ مُنهی(مادر شهیدان خالقی‌پور)، حاج حسین یکتا، حاج مهدی رسولی و سرکار خانم زینب عرفانیان(نویسنده کتاب) حضور داشتند.

«درگاه این خانه بوسیدنی است» شرح حال زنی از شیرزنان روزهای دفاع مقدس است؛ خاطرات یکی از مادران مرد آفرین.
سروهایی که قد کشیدند، مرد شدند و آسمانی شدند؛ عزیزانی که هر کدام یک دنیا خاطره‌اند. کتابی سرشار از روایت‌های بارانی و آسمانی؛ روایت‌های ناب مادرانه.

این کتاب به روایتی‌ست جذاب و خواندنی از مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور که به قلم توانای خانم زینب عرفانیان به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

یادآور می‌شود آیین رونمایی از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی‌است» و تجلیل از مادر شهیدان خالقی‌پور، پنج‌شنبه ۹بهمن‌ماه ١٣٩٩، ساعت ۱۸ در حسینیه شهداء واقع در زنجان، گلزارشهدای پایین برگزار شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق کانال «کتاب هیأت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵ اقدام نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین