عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
همسر شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت و امنیت حاج قاسم سلیمانی در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت راز تحمل خبر شهادت همسرش و فرماندهان مقاومت را تشریح کرد.

عقیق:فاطمه زینبیه کهکی همسر شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت و امنیت حاج قاسم سلیمانی  مهمان برنامه "سلام سردار" مجله صبحگاهی رادیو مقاومت بود.

این همسر شهید درباره شیوه کنار امدنش با خبر شهادت همسر و فرماندهان مقاومت گفت: تنها موردی که موجب تسلی و آرامش خاطر در لحظات سخت و سنگین از دست دادن عزیزان می‌شود صبر و توجه به یاد و ذکر خداوند است چرا که خداوند در هر رخداد سختی قدرت صبر و تحمل را به افراد می‌دهد.

کهکی درباره لحظه شنیدن خبر شهادت همسرش اظهار کرد: در لحظات سخت شنیدن خبر شهادت همسرم تنها با یادآوری اسوه صبر و بردباری مسلمانان آرام می‌گرفتم و سبب می‌شد این داغ قابل ‌تحمل‌تر شود.

وی تاکید کرد: حادثه کربلا واقعه‌ای تلخ است که قلب هر مسلمانی را به درد می‌آورد و با یادآوری این واقعه و آنچه که بر حضرت زینب(س) گذشت سبب می‌شود در مقابل چنین اتفاقاتی فقط و فقط صبر و بردباری کنیم.

همسر شهید مظفری نیا خاطرنشان کرد: داغ و سختی‌های وارد شده بر معصومین (ع) بسیار سنگین‌تر و سخت‌تر از ما بوده اما صبورتر و بردبارتر و با قدرت بیشتر به راه خود ادامه دادند پس ما نیز باید از رفتار این عزیزان الگو بگیریم.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین