عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
مقتل حضرت زهرا(س) به قلم علی شعیبی برای گروه سنی نوجوان منتشر می‌شود. این اثر به فراز و فرودهای زندگی و زمانه بانوی دوعالم خواهد پرداخت.

عقیق:مقتل حضرت زهرا(س) به قلم علی شعیبی، از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

این اثر که قرار است توسط انتشارات باریزان در ایام فاطمیه منتشر و توزیع شود، به فراز و فرودهای زندگی بانوی دو عالم، حضرت فاطمه صدیقه(س) می‌پردازد.

کتاب حاضر در شش فصل تدوین شده و نویسنده تلاش کرده است به وجوه مختلف زندگی و زمانه حضرت زهرا(س) بپردازد. کودکی و تولد حضرت فاطمه(س)،  فاطمه از زبان پدر، علی(ع) جانشین رسول الله(ص)، شهادت پیامبر(ص)، هجوم خونین و کرامات و فضائل حضرت زهرا(س) عناوین بخش‌های مختلف این کتاب را تشکیل می‌دهد.

مقتل حضرت زهرا(س) دومین اثر شعیبی در حوزه مقتل‌نویسی برای گروه سنی نوجوان است. او پیش از این در ماه محرم نیز «مقتل نوجوان» را منتشر کرده بود؛ اثری که به زندگی و زمانه امام حسین(ع) می‌پرداخت و نویسنده برای روشن‌تر شدن چرایی قیام امام حسین(ع) در نظر مخاطب نوجوان، به منابع متعدد و مختلف مراجعه کرده است. این اثر پس از انتشار، با استقبال خوبی از سوی مخاطب همراه شد و به چاپ سوم رسید.

شعیبی از جمله نویسندگان فعال در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که عمده آثار او با رنگ و بوی دینی و آیینی نوشته شده است. از جمله دیگر آثار او می‌توان به «آبشار اندیشه» و «اصول دین نوجوان» اشاره کرد.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین