عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
مسئول دفتر علامه مصباح یزدی گفت: شرایط ایشان نسبت به چند روز گذشته تغییر نکرده، البته سطح هوشیاری علامه مطلوب است و درمان در منزل ادامه دارد.

عقیق:آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی مدتی است که به دلیل بیماری گوارشی در بستر بیماری است و این روز‌ها اخبار مختلفی درباره شرایط جسمانی ایشان در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

ضعف جسمانی ناشی از بیماری گوارشی

حجت‌الاسلام مهدی اسلامی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت ایشان گفت: آیت‌الله مصباح یزدی مدتی است که به دلیل ضعف جسمانی ناشی از بیماری گوارشی در منزل تحت مداوا هستند و وضعیت ایشان در روز‌های اخیر نسبت به روز‌های نخست تغییری نکرده است.

سطح هوشیاری آیت‌الله مصباح مطلوب است

وی درباره سطح هوشیاری آیت‌الله مصباح گفت: خوشبختانه هوشیاری ایشان در سطح مطلوبی است و تثبیت شده است اما ضعف شدید جسمانی هنوز باقی است.

روند درمان در منزل انجام می‌شود و به تشخیص کادر درمان نیاز به بستری در بیمارستان نیست

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی درباره روند ادامه درمان گفت: تیم پزشکی در منزل کار درمان را پی‌گیری می‌کنند و تشخیصشان این است که با شرایط کنونی نیاز به بستری شدن نیست در بیمارستان نیست.

توسل به امام هشتم جهت شفای آیت‌الله مصباح و همه بیماران

مراسم مجازی توسل جهت شفای آیت‌الله مصباح یزدی و همه بیماران از ساعت ۱۸ امشب از حرم امام رضا (ع) برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه آیت‌الله مصباح در آپارات و اینستاگرام پخش می‌شود.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین