عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
"ماتیاس کریشنر" تبعه آلمان و ساکن هند در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با انتخاب اسم "امیر علی" به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

عقیق: مراسم تشرّف ماتیاس کریشنر(امیرعلی) تبعه آلمان و ساکن هند در فضای معنوی خاصی در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی برگزار شد.

وی در این مراسم با آمادگی قبلی و طرح برخی پرسش‌ها و دریافت توضیحات لازم، با اقرار به حقانیت مذهب تشیع، شهادتین را بر زبان جاری کرد و پذیرای دین مبین اسلام شد.

حسنخانی وابسته فرهنگی و مسوول خانه فرهنگ ایران در این مراسم با اشاره به نتایج انسان ساز تفکر توحیدی در دین مبین اسلام، اعتقاد به نبوت و امامت و ولایت حضرت علی(ع) و سایر ائمه معصومینِ بعد از ایشان را امتداد ولایت الهی دانست و افزود: از این نظر اسلام ناب محمدی(ص) کامل‌ترین و آخرین نسخه برای سعادت توأمان دین و دنیای انسان محسوب می‌شود.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام ناصری امام جماعت مسجد ایرانیان بمبئی نیز توضیحاتی در ارتباط با اصول دین و معنی و مفاد شهادتین ارایه کرد.

در پایان وابسته فرهنگی کشورمان با اهداء یک جلد قرآن کریم با ترجمه انگلیسی تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه اثناعشری را به وی تبریک گفت.


منبع: ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین