عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از تدوین خاطراتش درباره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد. این اثر به کوشش سعید علامیان منتشر خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، از تدوین مجموعه خاطراتش درباره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: «حاج قاسمی که من می‌شناسم» عنوان این اثر است که به کوشش سعید علامیان در حال تدوین است و قرار است از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شود.

وی ادامه داد: این خاطرات از دوران جنگ و حضور من به‌عنوان یکی از نیروهای شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز می‌شود. من از سال 61 طی عملیات فتح‌المبین با حاج قاسم آشنا شدم. پس از آن به مدت سه سال مسئولیت تبلیغات لشکر ثارالله را به‌عهده داشتم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه به فصل‌های مختلف این اثر اشاره و اضافه کرد: خاطرات کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» از 12 فصل تشکیل شده است. خاطرات در این کتاب از زمان جنگ آغاز شده است و تا فعالیت‌های من در کنار شهید سلیمانی در نیروی قدس ادامه می‌یابد.

به گفته شیرازی؛ در این اثر فراز و فرودهای مختلف از زندگی شهید سلیمانی از نگاه راوی نقل و ثبت شده است. سخت‌ترین بخش برای روایت این خاطرات نیز لحظه‌ای است که خبر شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی را شنیدم.

وی همچنین از تدوین اثری دیگر درباره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و یادآور شد: قرار است مجموعه مقالاتی درباره این شهید بزرگوار نیز تدوین و تا زمان سالروز شهادت او منتشر شود. کار تدوین این اثر را مصطفی رحیمی، نویسنده کتاب «بابانظر» به‌عهده دارد. این اثر نیز از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ خواهد رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین