عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
مدير دفتر خدمات زيارتي متين شهرستان خمين از توابع استان مركزي با درج مطلبي در وبلاگش به تشريح فوايد بي نظير زيارت مرقد حضرت سيدالشهدا(ع) در دنيا و آخرت پرداخت.
عقیق: مدير دفتر خدمات زيارتي متين شهرستان خمين از توابع استان مركزي با راه‌اندازي وبلاگي از دي ماه سال گذشته اقدام به انتشار اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت و تصاوير زائران مشرف شده به عمره و عتبات عاليات كرده است.

در اين وبلاگ مطالب درج شده در چهار بخش اطلاعيه، تصاوير، مسابقات و يادداشت‌ها دسته‌بندي شده كه مخاطبان مي‌توانند ضمن بهره مندي از پشت‌هاي آرشيوي، تصاوير جلسات حج تمتع سال ۹۲ شهرستان خمين را مشاهده كنند، افزون بر اين‌كه اين تارنماي اينترنتي امكانات جنبي مناسبي براي مخاطبان خود تدارك ديده است.

سايت كارگزاران حج، سازمان حج و زيارت استان مركزي، قرآن كريم، سايت مقام معظم رهبري، نهج البلاغه و سايت تبيان پيوندهاي روزانه اين وبلاگ هستند، ضمن اين‌كه اين وبلاگ نويس امكاناتي چون حديث روز، اوقات شرعي، حديث موضوعي، موزيك آنلاين و ذكر ايام هفته را در وبلاگش قرار داده است.

در يكي از پست‌هاي اين وبلاگ خبري كه با عنوان كه «فوايد بي نظير زيارت كربلا در دنيا و آخرت» درج شده، آمده است: زيارت عارفانه و خالصانه حضرت امام حسين (ع)، فضيلت‌هاي ويژه اي دارد كه از جهات مختلفي در خور تعمق است. جامعيت، پاكسازي از گناه، پاداشي بي نظير، وعده خدا در روز رستاخيز و رسيدن به بهشت برين كه از آن جمله است.

همچنين در پست ديگري آثار حج مورد بررسي قرار گرفته، در بخشي از اين مطلب مي‌خوانيم: سفر روحاني و معنوي حج اگر با رعايت آداب و شرايط ويژه آن انجام گيرد و علاوه بر اعمال و آداب و مناسك ظاهري حج، ابعاد باطني و معنوي آن نيز مورد توجه قرار گيرد، در انسان آثار عميق و با بركتي به جا مي‌گذارد كه گاه تا آخر عمر در وجود انسان باقي است.

در ادامه اين مطلب آمده است: با تمام آثار و فوايدي كه در متون ديني براي عبادات بيان شده، اما اگر اعمال ما داراي آثار خاص خود نباشد، و تأثيري در رفتار و اخلاق فردي و اجتماعي ما نگذارد، بايد اين نقص را در اعمال و نيات خود جست و جو كرد و در صدد رفع آنها اقدام نمود.

بنا بر اين گزارش، عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي توانند به آدرس اينترنتيwww.matin-khomein.blogfa.comمراجعه كنند.

يادآور مي شود، سلسله گزارش هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجا را كليككنند.

براي مشاهده وبلاگ هاي برگزيده تا اين لحظه نيزاينجا را كليككنيد.


منبع: حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین