عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
عبداللهی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان تهرانبا همکاری سازمان انتقال خون این استان، در قالب عملیات حاج قاسم سلیمانی، پویش اهدای خون به نیابت از این سردار آسمانی را از ۱۳ آبان تا ۱۳ دی‌ماه اجرایی می‌کند.

هیأتی‌ها و قرآنی‌ها به نیابت از «حاج قاسم» خون می‌دهندعقیق: روح‌الله عبدالهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگویی اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سازمان انتقال خون استان تهران در قالب عملیات حاج قاسم سلیمانی، پویش اهدای خون به نیابت از این سردار آسمانی را از ۱۳ آبان تا ۱۳ دی‌ماه اجرایی می‌کند.

هیأتی‌ها و قرآنی‌ها به نیابت از «حاج قاسم» خون می‌دهند

وی افزود: در این پویش از تمامی هیأتی‌ها، اعضای کانون و تشکل‌‌های فرهنگی، خانه‌های قرآنی، مداحان، قاریان و شعرا می‌خواهیم تا برای کمک به درمان بیماران خون اهدا کنند و افراد بهبود یافته از بیماری کرونا نیز می‌توانند برای درمان این بیماران، پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

رشد ۶ درصدی اهدای خون در محرم و صفر امسال

عبداللهی با اشاره به اینکه براساس اعلام سازمان انتقال خون، اهدای خون در ماه محرم و صفر امسال ۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت، تصریح کرد: در ماه محرم و صفر، سازمان انتقال خون استان تهران علاوه بر ۱۲ پایگاه مستمر خود، ۱۰ پایگاه ویژه نیز کنار هیأت‌های مطرح راه‌اندازی کرد که با استقبال هیأتی‌ها مواجه شد.

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در هفته دفاع مقدس نیز پویش اهدای خون به نیابت یک شهید را اجرایی کردیم که با استقبال مواجه شد و در این فراخوان شهید می‌خواهیم تا مردم به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی خون اهدا کنند.

ذخیره بانک خون عادی شده است 

وی اضافه کرد: سازمان انتقال خون چندی پیش اعلام کرد، در پی استقبال مردم، بانک خون به حالت عادی بازگشته است اما از مردم می‌خواهیم تا اهدای خون خود را ادامه دهند تا در آینده نیز با مشکل مواجه نشویم و خون لازم برای درمان بیماران و پلاسمای لازم برای درمان بیماران کرونایی موجود باشد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین