عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم اعلام کرد؛
همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع)، امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

ارائه مشاوره رایگان اساتید دانشگاه به زائرانعقیق: امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید. این اساتید خادم بر اساس تخصص‌های علمی و فردی، با همکاری و فعالیت در کارگروه‌های مختلف، به خدمت در آستان مقدس و عامه مردم برای مشاوره‌های تخصصی خواهند پرداخت.

گفتنی است که در سال گذشته، با حضور چهره‌های برجسته علمی و اجرایی همچون معاون وزیر علوم و تحقیقات، رئیس دانشگاه علم و صنعت، مدیران ستادی دانشگاه و رؤسای تعدادی از دانشکده‌ها، قریب هشتاد نفر از اساتید پژوهشگر برتر دانشگاه، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، به عنوان خادم افتخاری آستان، همکاری خود را آغاز نموده و با توجه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام قرار است بموازات انجام وظایف محوله، بتدریج آمادگی خود را برای ارائه مشاوره رایگان در تخصص‌های مربوطه، به مردم عزیز و زائران گرامی اعلام نمایند.

با ارائه نمونه الواح معرفی اساتید یادشده، به زودی اسامی اساتید حوزه‌های تخصصی گوناگون با اعلام ساعات و نوع ارائه مشاوره مربوطه، از طریق سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین