عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
همزمان با آغاز هفته کتاب، تمامی آثار حجت‌الاسلام انصاریان را با تخفیف ویژه به مدت ۱۴ روز از روز شنبه اول آذرماه ارائه می‌کند.

مجموعه آثار حجت‌الاسلام انصاریان با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسدعقیق:سیّد محمّدجواد حسینی اشکوری، مدیر نشر مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان گفت: هفته کتاب و کتابخوانی بهانه‌ای شد تا در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح ویژه‌ای را با عنوان «رویش دانایی» به مدت 14 روز در دستور کار خود قرار دهیم که امیدوارم رضایت مخاطبین را جلب کند.

وی افزود: نیازسنجی و مخاطب‌شناسی یکی از ویژگی‌های مرکز نشر است؛ لذا سعی بر آن شده تا منشورات حتی‌المقدور بر اساس نیاز جامعه تولید شود. اگر به دنبال شناخت سبک زندگی اسلامی هستید به کتاب «نظام خانواده در اسلام» استاد انصاریان مراجعه کنید و برای شناخت بهتر سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به کتاب «اهل‌بیت(ع)، عرشیان فرش‌نشین» این استاد اخلاق حوزه علمیه؛ همچنین اگر می‌خواهید لذت عبادت را درک کنید به کتاب «تمرین بندگی» و اگر به دنبال پاسخ‌های اعتقادی خود می‌گردید به کتاب «پرسش و پاسخ به مباحث اعتقادی» او مراجعه کنید.

بر پایۀ این گزارش، علاقه‌مندانِ به آثار استاد انصاریان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و ارسال مرسوله با شماره‌های ذیل تماس بگیرند. تلفن تماس: 37740427-025 از ساعت 8 صبح الی 13/30 و 16 الی 19
آقای ابوالقاسمی: 09196522024 از ساعت 8 صبح الی 19 (از طریق واتساپ تقاضا ارسال شود)

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین