عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
شهید مسعود هادیان:
شهید مسعود هادیان در وصیت‌نامه خود آورده است: ای جوانان! هیچگاه دست از حمایت امام و رزمندگان و کمک به جبهه برندارید و نگذارید اسلحه شهیدی بر زمین بماند آن را بردارید و به قلب دشمن زبون نشانه بگیرید.

جوانان دست از حمایت امام و رزمندگان اسلام برنداریدعقیق: «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مسعود هادیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت محمد (ص) می‌فرماید: «به راستی که شهادت امام حسین(ع) در دل‌های افراد با ایمان آتش و حرارتی ایجاد خواهد کرد که هرگز خاموش نخواهد شد.»

با درود و سلام بیکران بر خمینی کبیر رهبر مستضعفان، این حسین زمان که در برابر یزیدیان زمان ایستاد و با آگاهی‌های خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها می‌زند و با رهنمودهایش ملت شهیدپرور را راهنمایی می‌کند. امام عزیز ما را از خواب غفلت بیدار کرد و راه زندگی را به ما نشان داد و کشور را از هرگونه قید و بندی استکباری آزاد کرد.

درود به روان شهدا، آن انسان‌های پاک که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و باعث پایداری این انقلاب شدند و درود و سلام بر تمام امت قهرمان که این گونه از عزیزان خود گذشتند تا اسلام پایدار بماند.

ای مردم شهیدپرور همچنان به جبهه کمک کنید،‌ ای جوانان! هیچگاه دست از حمایت امام و رزمندگان برندارید و نگذارید اسلحه شهیدی بر زمین بماند آن را بردارید و به قلب دشمن زبون نشانه بگیرید.

عزیزان در راه خدا زندگی چه ارزشی دارد "انالله و انا الیه راجعون" پس چه بهتر که مرگ ما توام با شهادت باشد ما باید راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم همان امامی که جان خود و بهترین کسان خود را در راه اسلام فدا کرد و خانواده‌اش را به اسارت بردند.

پدر و مادر عزیزم، والدین قهرمان و صبورم از راه دور سلام عرض می‌کنم،‌ من طلب بخشش دارم، از شما می‌خواهم که بعد از شهادتم ناراحت نباشید و گریه نکنید و همچنان استوار باشید چون شهادت برترین و بالاترین مقامی است که یک مسلمان می‌تواند به آن دست یابد و شما باید خوشحال باشید که فرزند خود را در راه خدا دادید. من ارزشی ندارم اما امیدوارم که همین خون من ثمری برای انقلاب داشته باشد. از خداوند متعال می خواهم به شما صبر بدهد؛ از خواهران و برادرانم نیز می خواهم که از شهادتم ناراحت نشوند و پایدار بمانند.

انشاءالله خدا کسانی را که می‌خواهند به این انقلاب صدمه‌ای وارد کنند نابود کند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین