عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران از پایان شمارش آرا و بررسی گزارش‌های رسیده در خصوص این انتخابات خبر داد و اسامی مداحان انتخاب شده در هر شهرستان را اعلام کرد.

عقیق: روح‌الله عبداللهی، دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در استان تهران اظهار داشت: شمارش آرا روز گذشته به پایان رسید و امروز بعد از بررسی گزارش‌ها و رسیدگی‌های لازم، نتایج نهایی شد که به اطلاع عموم مردم به خصوص مداحان و ذاکران می‌رسد.

۱۵۶ مداح به کانون مداحان شهرستان‌های تهران راه یافتند

وی با اشاره به اینکه با احتساب دو نوبت انتخابات ابتدا پنج اداره در سوم مرداد و ۱۳ اداره در نهم آبان، ۲۶۰۰ مداح و ذاکر از میان ۳۶۰ کاندیدا نفرات مدنظر خود را انتخاب کردند، تصریح کرد: مجموعاً ۲۲۵ نفر از مداحان با آرا ماخوذه انتخاب شدند که از این تعداد ۱۵۶ نفر اصلی و ۶۹ نفر علی‌البدل هستند. انتخابات در مجموع در ۱۸ اداره برگزار شد و تنها انتخابات شهرستان پاکدشت باقی ماند که اداره بهداشت و فرمانداری به دلیل شیوع کرونا مانع برگزاری آن شدند و بناست در هفته‌های آتی برگزار ‌شود.

عبداللهی گفت: کانون مداحان شهرستان‌ها به زودی انتخابات درونی خود را برگزار خواهند کرد و منتخبین خود را اعلام می‌کنند تا در نهایت در استان نیز با تکمیل کادر خود، تشکیلات کانون مداحان استان تهران شکل گیرد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران افزود: از تمام نهادها و دستگاه‌ها همچون فرمانداری‌ها و ادارات بهداشت که در برگزاری این انتخابات مشارکت کردند، به خصوص همکاران ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران که باتوجه به شیوع ویروس کرونا پای کار آمدند، تشکر می‌کنم و از حضور تک‌تک مداحان و ذاکران نیز که با حضور خود به هرچه بهتر تشکیل شدن این کانون کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

تعداد اعضای کانون مداحان برچه اساس انتخاب می‌شود؟

وی با اشاره به نحوه تعیین تعداد اعضای کانون‌های شهرستانی گفت: در هر شهرستان باتوجه به تعداد مداحان حاضر، تعداد اعضای کانون‌ها مشخص می‌شود. در شهرستان‌هایی تا ۲۰۰ مداح، کانون با پنج نفر اصلی و دو نفر علی‌البدل، در شهرستان‌های با ۲۰۱ تا ۴۰۰ مداح، هفت نفر اصلی و سه نفر علی‌البدل، در شهرستان‌های با ۴۰۱ تا ۶۰۰ مداح ۹ نفر اصلی و چهار نفر علی‌البدل و در شهرستان‌های با بیش از ۶۰۱ مداح نیز ۱۱ نفر اصلی و پنج نفر علی‌البدل دارند. کانون مداحان استان تهران نیز متشکل از ۱۱ نفر از مداحان استان است که ۶ نفر از مجمع مسئولان کانون مداحان شهرستان‌ها و پنج نفر از مداحان شاخص استان به انتخاب آن برگزیده‌ها خواهند بود.

عبداللهی اضافه کرد: مسئول بسیج مداحان عضو حقوقی کانون خواهد بود و به تصویب اعضای کانون استان نیز ستایشگران فعال به عنوان عضو افتخاری در جلسات دعوت می‌شوند.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بعد از این مرحله، استان تهران به همراه دیگر استان‌ها در انتخابات در انتخابات کانون کشوری مداحان شرکت می‌کنند.

فهرست مداحان انتخابات شده در انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان به شرح زیر است: 

 

منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین