عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کتاب «اسرائیل باید از بین برود» به همت جمعی از اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم با موضوع مبارزه با رژیم اشغالگر قدس منتشر شد.

عقیق: سایت و کتاب «اسرائیل باید از بین برود» به همت جمعی از اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم با موضوع مبارزه با رژیم اشغالگر قدس منتشر شد.

حجت‌الاسلام امیر جهانی با اعلام این خبر و با بیان اینکه اسلام ناب محمدی، مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دشمن بشریت را اهل یهود می‌‌داند، گفت: واکنش جدی جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، واکنش ضد یهودی بوده است و همواره پشتیبان حرکت‌های گروه‌های مقاومت منطقه علیه صهیونیست هستند.

این پژوهشگر دینی هدف از این کار را مبارزه جدی با اسرائیل دانست و گفت: مدتی است که آمریکا و اسرائیل فشار بیشتری را بر منطقه و فلسطین اشغالی وارد می‌ کنند و دشمنی خودشان را با مسلمانان علنی‌تر کرده‌اند، به همین دلیل به فکر آغاز نقطه دیگری از مبارزه افتادیم تا ما نیز این مبارزه را علنی‌تر کنیم.

جهانی از انتشار کتابی با عنوان «اسرائیل باید از بین برود» خبر داد و گفت: پس از انتشار این کتاب و برای اینکه مطالب آن دسترسی عمومی بیشتر داشته باشد، سایتی را در همین راستا طراحی کردیم که زبان فارسی آن هم‌اکنون آماده و در دسترس قرار گرفته شده که در آینده نزدیک زبان‌های دیگر آن راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی گفت: کتاب «اسرائیل باید از بین برود» نوشته چند تن از اساتید حوزه علمیه قم است که مدافع حرم بوده‌اند اما نهایتاً به اسم «شهید محمدحسن دهقانی» ‌چاپ شد که در سوریه به شهادت رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در این کتاب در خصوص پیامدهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی وجود اسرائیل بحث شده است و در بخش انتهایی کتاب آحاد انسان‌ها را دعوت به مبارزه با اسرائیل می‌کند و این کتاب اولین کتابی است که به‌ صورت عملیاتی به مبارزه با اسرائیل ورود کرده است.

جهانی همچنین از رونمایی سایت «مبارزه با اسرائیل» با آدرس www.destroyzion.com خبر داد و افزود: این سایت یک سایت تخصصی برای دعوت به مبارزه با اسرائیل است که اولین حرکت تهاجمی و البته علمی در ایران و جهان علیه اسرائیل خواهد بود. فعالیت در این سایت می‌تواند نقطه آغازی برای هجوم و عملیات فراگیر علیه اسرائیل باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما در حوزه ‌های علمیه ایران خودمان را پشتیبان جدی مظلومین فلسطین می ‌دانیم، گفت: مردم مظلوم و همه مبارزین فلسطین آگاه باشند که ما از حامیان و دوست‌ داران آن ‌ها هستیم و به گروه ‌های مقاومت اعلام می‌‌کنیم اگر چه فاصله مکانی ما زیاد است اما دل‌‌های ما در کنار شماست و پشتیبان شما هستیم تا در این مبارزه بزرگ پیروز شوید.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین