عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
جمعی از مؤسسات و تشکل‌های مهدوی طی نامه‌ای به رئیس مجلس از تلاش وی برای راه‌اندازی فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر تشکل‌های مهدوی از قالیباف برای تشکیل فراکسیون مهدویتعقیق:بیش از ۸۰۰ مؤسسه و تشکل مهدوی طی نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از تلاش وی برای راه‌اندازی فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

متن نامه به شرح زیر است.

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

ضمن تبریک عید ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج )، با توجه به ماهیت زمینه‌ساز ظهور بودن انقلاب اسلامی ایران و با عنایت به آرمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همانا حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه می‌باشد و با توجه به جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان مومن و انقلابی و جایگاه قانون‌گذاری و نظارتی مجلس،  اقدام مبارک و به موقع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت ایجاد فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی باعث خوشحالی و امیدواری همه منتظران حضرت مخصوصاً فعالان عرصه مهدویت گردید.

مجمع راهبردی اندیشه مهدویت به نمایندگی از ۸۱۰ مؤسسه و تشکل فعال مهدوی کشور بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی و جناب آقای دکتر زاهدی و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر فدامالکی ،سرکار خانم دکتر آزاد و سرکار خانم دکتر شریعتی اعلام می‌دارد.

انشاالله از این پس شاهد اقدامات انقلابی و حمایت‌های همه جانبه جنابعالی و فراکسیون مهدویت از فعالیت‌های مهدوی در سراسر کشور باشیم.

مشمول عنایات و توجهات خاصه­ی مقام ولایت عظمی ارواحنا له الفداء باشید!
ان‌شاءالله

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین