عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
دبیر طرح ملی تلاوت ضمن اعلام خبر آغاز نام‌نویسی طرح ملی تلاوت از افزایش بخش دختران به طرح امسال خبر داد.

آغاز نام‌نویسی طرح ملی تلاوت/ افزایش بخش دختران به طرحعقیق: به گزارشی نام‌نویسی شرکت در طرح ملی تلاوت ویژه آموزش و پرورش نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم آغاز شد.

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام خبر نام‌نویسی دور جدید طرح ملی تلاوت گفت: امسال هم طرح ملی تلاوت با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با عنوان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع) برگزار و در آن ضمن شناسایی نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم به آموزش و پرورش این عزیزان می‌پردازیم.

برگزاری طرح ملی تلاوت ویژه دختران و پسران

وی از برگزاری طرح ویژه دختران و پسران خبر داد و گفت: طرح ملی تلاوت ابتدا ویژه پسران کار خود را آغاز کرد و چند سال هم در این زمینه حرکت کرد اما در ادامه و پس از آغاز همکاری آستان قدس رضوی با طرح بخش دختران را هم آغاز کردیم.

مقدم‌کیا با اشاره به راه‌اندازی سامانه جدید طرح گفت: پس از مطالبات علاقه‌مندان در سراسر کشور مبنی بر برگزاری دوره‌های طرح ملی در شهر‌های مختلف به فکر برگزاری دوره‌ها در فضای مجازی افتادیم. زیرا در همه نقاط کشور امکان برگزاری دوره‌های حضوری وجود نداشت، اما شیوع ویروس کرونا سبب شد تا به این برنامه سرعت بیشتری دهیم و در این راستا طراحی سامانه‌ای برای برگزاری مجازی دوره‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس این سامانه همه برنامه‌های کلاس‌ها اعم از ثبت‌نام، کلاس‌بندی، طرح درس، پی‌گیری استاد، تمرین‌ها، ارائه سرفصل‌های آموزشی و... به صورت مجازی انجام می‌شود. همچنین این سامانه طی روز‌های آینده رونمایی می‌شود.

اجرای دوره‌های حضوری در ۱۸ مؤسسه

مقدم‌کیا با بیان اینکه دوره‌های حضوری طرح همچنان ادامه دارد، گفت: برگزاری دوره‌های طرح به صورت مجازی اختلالی در دوره‌های حضوری ما ندارد و برنامه‌های طرح در مؤسسات مجری مانند برنامه و به صورت هماهنگ با دوره‌های مجازی آغاز و پیش می‌رود. در این راستا تا کنون حدود ۱۸ مؤسسه از شهر‌های مختلف برای برگزاری دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند.

چاپ کتاب طرح ملی تلاوت

دبیر طرح ملی تلاوت از چاپ کتاب طرح خبر داد و گفت: برای هماهنگ‌کردن بیشتر مجریان طرح در سراسر کشور و همچنین استفاده شرکت‌کنندگان مجازی طرح جلد اول کتاب آموزشی طرح ملی تلاوت به چاپ رسید.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام از ابتدای خرداد‌ماه به سایت طرح ملی تلاوت به نشانی http://sabtenam.melitelavat.ir/ مراجعه کنند

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین