عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
خادمان هیئت نورالرضا (ع) که در فعالیت‌های جهادی پیش‌تازند، فراخوانی را با عنوان طرح جمع‌آوری گوشی‌ برای دانش‌آموزان نیازمند راه‌اندازی کرده‌اند.

عقیق: بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد اما مشکل هزاران دانش‎آموز در مناطق محروم هنوز پابرجا است. وزیر آموزش و پرورش در خردادماه سال جاری و چند ماه مانده به شروع سال تحصیلی جدید، این وعده را به خانواده‌های نیازمند داد که آنها را از گوشی موبایل و تبلت برای حضور در کلاس‌های آنلاین بی‌نیاز خواهد کرد. سخنانی که حالا باگذشت سه ماه از حرف‌های محسن حاجی میرزایی هیچ‌کدام‌شان محقق نشده است.

البته این تنها وعده‌ای نبوده که از سوی مسئولان در این‌باره مطرح شده است، بلکه وعده‌های دیگری همچون "تمام مدارس به شبکه اینترنت متصل می‌شوند و یا سیم‌کارت شاد به دست خانواده‌ها می‌رسد و یا همین موردی که تبلت موردنیاز خانواده‌های کم برخوردار تهیه می‌شود" نمونه‌ای از وعده‌های محقق‌نشده مسئولان است.

تعدادی از معلمان از  اسفندماه سال گذشته، آموزش‌های خود را به‌صورت آنلاین آغاز کردند. دانش‌آموزانی که وضعیت مالی بهتری دارند حتی با وجود کرونا در خانه‌هایشان به‌وسیله گوشی‌های موبایل یا کامپیوتر درس‌های جدید را یاد گرفته‌اند اما عده‌ای به دلیل فقر مالی خانواده‌هایشان، چند هفته و ماه است که آموزش را از دست‌ داده‌اند.

در این میان خادمان هیئت نورالرضا (ع) که در فعالیت‌های جهادی پیش‌تازند و از هیچ کمکی در امر محرومیت‌زدایی و دست‌گیری از هم‌وطنان نیازمند دریغ نمی‌کنند، در اقدامی قابل تحسین فراخوانی را با عنوان طرح جمع‌آوری گوشی‌های کارکرده راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند دلِ دانش‌آموزان نیازمند را شاد کنند و در این روزهای سخت تحصیلی با کمک‌های خیران، زمینه حضور دانش‌آموزان غایب را در کلاس‌های آنلاین فراهم کنند.

هیئت , وزارت آموزش و پرورش , وزیر آموزش و پرورش ,

علاقه‌مندان جهت مشارکت در این امر خیر می‌توانند با شماره 09192804032 تماس بگیرند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین