عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
امام خامنه ای:
این را من می توانم شهادت بدهم. علی‌رغم خباثت هایی که بعضی از عناصر خودفروخته‌ی دشمن در سطح دانشگاه‌ها و بیرون دانشگاه‌ها انجام می دهند برای اینکه بذر نومیدی را بپاشند، جوان های مؤمن ما ایستاده‌اند.

امام خامنه ای: شهادت می دهم جوان های مؤمن ما ایستاده اندعقیق:پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

* جوان مؤمن انقلابی, جهاد علمی, نخبگان علمی, اختلال در کار علمی

این را من می توانم شهادت بدهم. علی‌رغم خباثت هایی که بعضی از عناصر خودفروخته‌ی دشمن در سطح دانشگاه‌ها و بیرون دانشگاه‌ها انجام می دهند برای اینکه بذر نومیدی را بپاشند، جوان های مؤمن ما ایستاده‌اند.

بیانات در دیدار مردم قم - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

 جوان مؤمن انقلابی

اینکه گفتیم جوان های مؤمن و حزب‌اللّهی و انقلابی کارهای فرهنگی خودجوش را رها نکنند و دنبال بکنند، و همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی کشور را دعوت کردیم و می کنیم که در این جهت حرکت کنند، این، بخش فرهنگیِ این عدم تبعیّت است، این جهاد بزرگ است، جهاد کبیر است.

اینکه از همه‌ی استعدادهای موجود کشور دعوت میکنیم که استعدادهای خودشان را در خدمت پیشرفت این کشور به کار بیندازند و به صحنه بیاورند و به میدان بیاورند و از مسئولان دولتی و سایر مسئولان دعوت می کنیم که از این استعدادها استقبال بکنند، این آن بخشِ فعّالِ اجتماعیِ این جهاد کبیر است. این جهاد کبیر ابعادی دارد: جهِدهُم بِه‌ جِهادًا کَبیرًا.

بیانات در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳

* جوان مؤمن انقلابی

ما که مسئول هستیم و نشسته‌ایم اینجا، یک محاسبه‌ای داریم برای کارهای خودمان، یک محاسبه‌ای می کنیم؛ این محاسبه نتیجه‌اش این می شود که این‌جور موضع بگیریم؛ اگر محاسبه‌ی ما را توانستند تغییر بدهند، موضع‌گیری ما تغییر پیدا خواهد کرد. یکی از کارهای اساسی آنها این است: تغییر محاسبه‌ها در مسئولین؛ تغییر باورها در مردم؛ تغییر در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، مجموعه‌هایی که تصمیم‌سازی می کنند و تصمیم‌گیری می کنند.

این آن کار خطرناکی است که تهاجم به مبانی انقلاب در آن هست، تهاجم به بنیان های حافظ و محافظ هست؛ به سپاه حمله می کنند، حمله‌ی تبلیغاتی؛ به شورای نگهبان حمله می کنند؛ به نیروهای مؤمن و جوانهای مؤمنِ حزب‌اللّهی حمله می کنند؛ الان رادیوهای بیگانه و تلویزیون‌های بیگانه و تبلیغات بیگانه پُر است از این حرفها؛ من نمیدانم شما آقایان محترم چقدر دسترسی دارید، چقدر می‌بینید؛ بخصوص با این ابزارهای جدید ارتباطاتی که به وجود آمده، دائم دارند روی این زمینه‌ها کار می کنند برای اینکه مخاطبین خودشان را به این نتیجه برسانند.

بیانات در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین