عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
هیئت‌ انصارالحجة (عج) برای رعایت دستورالعمل‌ها و اهتمام به فاصله‌گذاری اجتماعی، مراسم عزاداری دهه پایانی صفر را در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌کند.

عقیق:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب جلسات و محافل مذهبی و هیئت‌های عزاداری در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. هیئتی‌ها هم همانند مردم  در جهت حفظ سلامت هم‌وطن‌هایشان تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند.

روزهای پایانی ماه صفر مصادف با ایام رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم شیعیان علی ابن موسی‌الرضا (ع) است. از این‌رو بسیاری از هیئت‌ها همانند هیئت انصارالحجة (عج) برای رعایت دستورالعمل‌ها و اهتمام به فاصله‌گذاری اجتماعی، مراسم عزاداری دهه پایانی صفر را در مجموعه ورزشی تختی گرفته‌اند. 

این مراسم به مدت 5 روز از سه‌شنبه 22 مهرماه بعد از نماز ظهر برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام کاشانی در این 5 روز سخنرانی می‌کند و آقایان سید مجید بنی‌فاطمه، عبدالرضا هلالی، مهدی رسولی، امیر کرمانشاهی، صابر خراسانی، حسین سیب‌سرخی، سیدرضا نریمانی و محمدحسین حدادیان در این مراسم مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی ‌می‌کنند.

هیئت , موکب تسنیم , عزاداری , مداحی , ویروس کرونا ,

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین