عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تلویزیون از روز دوشنبه منبرهای حجت‌الاسلام انصاریان استاد اخلاق، مبلّغ و مفسّر قرآن کریم را تا آخر ماه صفر روی آنتن می‌برد.

حجت‌الاسلام انصاریان با منبرهایش به تلویزیون برگشتعقیق:خبری در آستانه روز اربعین منتشر شد که حجت‌الاسلام انصاریان از روز اربعین مجازی سخنرانی‌شان را آغاز می‌کنند. قرار است شبکه دو سیما از روز دوشنبه تا آخر ماه صفر، منبر تلویزیونی حجت‌الاسلام انصاریان را پخش کند. او چندی پیش در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری بود و پس از گذراندن دوران نقاهت، 2 مهرماه از بیمارستان مرخص شد.

حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی سیما در توئیتی از پخش منبرهای تلویزیونی استاد انصاریان خبر داده و نوشته است: استاد انصاریان در حالی که به او شلنگ اکسیژن وصل بود به منبر رفت. این مفسّر و مبلغ قرآن و معارف اهل‌بیت پس از ابتلای به کرونا و با گذران دوران نقاهت جلسات را در کتابخانه منزلش و بدون حضور جمعیت و به صورت تلویزیونی برگزار می‌کند. 

استاد انصاریان خوشبختانه بهبود یافته‌اند اما به دلیل مشکل ریه به توصیه پزشکان همچنان از اکسیژن استفاده می‌کنند. شبکه دو سیما ان‌شاءالله از دوشنبه تا آخر ماه صفر حوالی ساعت 14 منبر تلویزیونی ایشان را پخش خواهد کرد. 

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین