عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
نمایشگاه عکس با موضوع اربعین حسینی با نام «وصال العاشقین» در خرمشهر برگزار شد.در روز اربعین حسینی، نمایشگاه «وصال العاشقین» در صحن مسجد جامع شهرستان خرمشهر برپا شد که ۲۶ عکس از آثار راحیل موسوی را با موضوع اربعین عرضه می‌کند و در این نمایشگاه خدمت‌رسانی، مشایه و حرم به تصویر کشیده شده‌اند.

برگزاری نمایشگاه عکس «وصال العاشقین» در خرمشهرعقیق:در روز اربعین حسینی، نمایشگاه «وصال العاشقین» در صحن مسجد جامع شهرستان خرمشهر برپا شد که ۲۶ عکس از آثار راحیل موسوی را با موضوع اربعین عرضه می‌کند و در این نمایشگاه خدمت‌رسانی، مشایه و حرم به تصویر کشیده شده‌اند.

موسوی در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگویی ‌که این اولین نمایشگاه با موضوع اربعین حسینی است.

وی افزود: ۱۲ سال است که از پیاده‌روی اربعین عکاسی می‌کنم اما این آثار، اربعین سال گذشته را به تصویر کشیده است.

وی به هدف از برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: امسال بسیاری از اهالی خرمشهر از رفتن به اربعین جا ماندند که در این راستا نمایشگاه را برای مردم خرمشهر و با هدف بر قرار ارتباط با آن حال و هوا برپا کردم.

وی افزود: شوق و ارادت مردم خرمشهر به امام حسین قابل وصف نیست و از این نمایشگاه نیز در روز اول استقبال خوبی شد و بسیاری با چشم‌های اشکبار از آثار بازدید کردند.

 این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۵ مهر امسال، از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است هرچند صاحب آثار می‌گوید ممکن است نمایشگاه چهار روزه شود. راحیل موسوی سابقه عکاسی برای یونیسف و فعالیت به عنوان عکاس آزاد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین