عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
نماهنگ سرود «ما ملت امام حسینیم» کاری از انجمن سرود نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی منتشر شد.

عقیق: به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این سرود برگرفته از جمله‌ «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم!» سردار شهید حاج‌قاسم سیلمانی، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری تولید شده است.

کانون پرورش فکری در سال گذشته با ایجاد موکب «بچه‌های اربعین» در مرز عراق، به خدمات‌رسانی فرهنگی به زائران کودک و نوجوان اربعین حسینی پرداخت و همزمان نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» را برای نوجوانان شرکت کننده در این راهپیمایی بزرگ برگزار کرد.

امسال که شیوع ویروس کرونا توفیق پیاده‌روی به سمت کربلا را از مشتاقان حسینی سلب کرده است، سرود «ما ملت امام حسینیم» از سوی کانون تولید و منتشر شد.

بر همین اساس، میلاد بیضا موسیقی این سرود را بر عهده داشته و محمدحسن جمشیدی نیز شاعر سرود «ما ملت امام حسینیم» است. محمدامین غفاری، حسین سیاح، سیدامیرعباس سیدمحمدحسین عابدینی و سعید دلیر، اعضای این گروه سرود را تشکیل می‌دهند. سرپرستی و نظارت این سرود را عباس محمدی شاعر و ترانه‌سرا و عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن سرود نوجوان کانون بر عهده داشته ‌است.

سرود «ما ملت امام حسینیم» در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در پایگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود. در زیر این نماهنگ را می‌بینید: 

تعداد بازدید : 122

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین