عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی امروز و در آستانۀ اربعین حسینی، پرچم حرم امام رضا(ع) را به بیمارستان امام حسین(ع) اهدا کردند.

پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به بیمارستان امام حسین(ع) اهدا شدعقیق:پرچم متبرک حرم امام رضا علیه‌السلام در مراسمی با حضور مسئول کانون خیرین و هشت نفر از خادمیاران منطقه 12 تهران، امروز یکشنبه (13 مهر) به بیمارستان امام حسین علیه‌السلام اهداء شد.

 در این مراسم که با حضور رئیس و مسئولین بخش‌های مختلف و مسئول نهاد رهبری در بیمارستان امام حسین علیه‌السلام همراه بود، مصطفی خوش‌صحبتان مسئول کانون خیرین منطقه 12 تهران با اشاره به حدیتی از امام رضا علیه‌السلام گفت: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏؛ هرکه در قبال خوبى مردم تشکر نکند، از خداوند عزّوجلّ هم تشکر نکرده است.»

وی به قدردانی از خدمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا جهت صحت و سلامت آنها پرداخت و تبرکات رضوی را نیز به کادر درمان بیماران کرونایی اهدا کرد.

مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع)، قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع نبات تبرکی در یکی از بخش‌های بیمارستان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

منبع»تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین