عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: پیشنهاد می‌شود که موکب‌های اربعین حسینی امسال که نمی‌توانند در خدمت زائران حسینی باشند، به کمک کادر بهداشت و درمان آمده و عهده‌دار یک بیمارستان باشند.

موکب‌های اربعین به کمک کادر سلامت بیایندعقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین‌ سید جلال رضوی مهر  با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: به‌پاس حفظ و حرمت اهداف و راه حسینی امسال که به خاطر بلیه پدیده منحوس کرونا و عدم آمادگی دولت عراق، عشاق سیدالشهدا(ع) نمی‌توانند در پیاده‌روی مسیر کربلا طی طریق کنند، پیشنهاد می‌شود تا از مسیر خدمت‌رسانی درراه اهل‌بیت(ع) ایثار را در جلوه زیباتر به نمایش بگذارند.
 
وی گفت: پیشنهاد این است که هر موکب حسینی عهده‌دار تجهیز یک بیمارستان در کشور شود و کمک‌ها نذورات و خدمات‌رسانی را به تجهیزات و مجهز کردن بیمارستان‌ها تبدیل کند.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: با تجهیز بیمارستان‌ها مشکلات دارویی و درمان کشور رفع خواهد شد، بعضی از هیئت‌ها و موکب‌های دیگر به خدمت‌رسانی از ناحیه تشویق و ترغیب و کمک به پرستاران، اطبا و کارکنان بیمارستان‌ها عمل کرده و به آن‌ها انگیزه دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: سربازان جبهه مدافع از سلامت مردم ماه‌هاست درگیر این ویروس منحوس هستند و بسیاری از آن‌ها مشکلات مالی داشته که می‌توان به آن‌ها کمک کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: سومین مطلبی که می‌شود در قالب گروه جهادی و خدمت‌رسانی به یاد همه شهدای عزیزمان اقدام کنیم، این است که همگان، خود را آماده کرده و در ایام این مرحله سوم هجوم ویروس کرونا، بتوانیم با حضور در بیمارستان‌ها، کاری جهادی خداپسندانه و بدون شائبه چون گذشته از خود نشان بدهیم.

وی تأکید کرد: خدمت‌های مخلصانه موجب جذب رحمت و الطاف الهی خواهد شد و کشور ما امروز از روزهای دیگر نیازمند بیشتر به همدلی مردم است

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین