عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
رئیس پلیس راهور ناجا:
سردار هادیانفر گفت: امروز جبهه و خاک‌ریز فرق کرده و جنگ به شکل دیگر بر ما تحمیل شده است.در فضای مجازی دین و اعتقاد ما را هدف گرفتند و قصد غارت آن را دارند.

عقیق: مراسم بزرگداشت ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت عقیدتی سیاسی پلیس راهور ناجا با حضور رئیس، جانشین، ریاست عقیدتی سیاسی، معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، روسا، مدیران و کلیه کارکنان و همچنین باحضور جناب آقای سیدناصر حسینی رزمنده، جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) شهرک آزمایش برگزار شد.

در این مراسم سید ناصر حسینی با اشاره به همکاری کشور‌های دنیا برای تجاوز صدام به ایران عنوان کرد، همه چیز به نفع صدام بود، جنگ کلاسیک و پارتیزانی را می‌شناخت، ولی تجربه خون در برابر شمشیر را نداشت.

وی افزود: روایت ما روایت بچه‌های زیر ۱۵ سال بود. امام خمینی (ره) سن عشق به شهادت و نترسیدن را کم کرده بود و صدام این عشق را نشناخت. شاخصه اول رزمندگان ما عشق بود. شاخصه دوم که صدام نشناخت، رحم و انسانیت و اخلاق بود و شاخصه سوم رزمندگان ما عظمت روحی بود. این شاخصه‌ها صدام را زمین‌گیر کرد.

این جانباز دفاع مقدس گفت: حالا زمان بیدار شدن است که دشمنان با صد هزار حیله و نیرنگ و دوستی در کمین ما نشستند و ما الان نیازمند این اراده، این مکتب و این مدیریت جهادی هستیم.

در ادامه مراسم، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا هم با نثار صلوات به روح پر فتوح امام راحل (ره) و شهدای دفاع مقدس و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) اظهار داشت: جنگ در زمان پیروزی انقلاب بر ایران تحمیل و شرایط را سخت کرد، اما با همه سختی‌هایی که داشت انقلاب نوپا با ایمان به خدا، رهبری حضرت امام (ره) و جانفشانی رزمندگان اسلام به پیروزی رسید تا جایی که صاحبان قدرت‌ها و ارتش‌های بزرگ دنیا به دنبال چگونگی ایجاد این روحیه هستند.

سردار هادیانفر افزود: مشکلات داخلی مثل منافقین کمونیست‌ها شرایط را سخت‌تر و بسیار خاص‌تر کرده بود. به لطف خداوند و رهبری امام راحل (ره) و به خاطر شهدا که جانشان را فدا کردند از آن شرایط عبور کردیم و الان نیاز به همان آدم‌ها و انگیزه هاست، یعنی خود را ندیدن و دیدن.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ما امروز با لباس نیروی انتظامی میراث دار آن شهدا هستیم. امروز جبهه و خاک‌ریز فرق کرده و جنگ به شکل دیگر بر ما تحمیل شده است و در فضای مجازی با عملیات روانی بمباران می‌شویم. در فضای مجازی دین و اعتقاد ما را هدف گرفتند و قصد غارت آن را دارند.

وی افزود: امروز دشمن در تلاش است ایران شعب ابوطالب شود که به فرموده حضرت آقا این اتفاق نمی‌افتد و اگر گوش به فرمان رهبری باشیم جا پای شهدا می‌گذاریم. دشمن از همه تاکتیک‌ها استفاده می‌کند که ضربه خود را وارد کند.

سردار هادیانفر در خصوص ایام ماه محرم افزود: اهل بیت و محرم یک پیام دارد؛ یا باید حسینی بود یا خدای ناکرده یزیدی. حد وسط نداریم. همه ما وقتی اینجا هستیم حسینی شدیم و تا آخر خط باید بایستیم. شهادت آرزوی همه ماست و تا آخرین قطره خون پای ولایت هستیم.

ایشان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای حاضرین دعای خیر و آرزوی توفیق کردند.

باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین