عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از مردم شریف ایران به خاطر برگزاری باشکوه مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

عقیق:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از مردم شریف ایران به خاطر برگزاری باشکوه مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدالله ماه محرم امسال، نمود عقلانیت، عشق به آل‌الله و بصیرت مردم عزیز ما شد و در تاریخ زندگی مؤمنانه و ولایت‌مدارانه ملت ایران به‌ عنوان محرمی ماندگار و به ‌یاد ماندنی ثبت گردید.

ملت ما با توسل به شهید بزرگ کربلا و درک حقیقت و معنویت عاشورا در فضایی معنوی و مؤثر به تعظیم شعائر حسینی پرداختند و در آزمون مهمی که پیش رویشان بود سربلند و پیروز شدند.

حضور پرشور در مجالس حسینی و التزام به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عملی انقلابی و قیامی لله بود که بلندهمتی و بصیرت عاشورایی ملت ما را آشکار کرد تا الگویی قابل تکثیر و تعمیم برای سلوک ایمانی و سبک زندگی مذهبی ما در شرایط کرونا را بیافریند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکر عمیق قلبی خود را به ملت عزیز و بصیر ایران ابراز می‌کند و اعلام می‌دارد: محرم امسال محل بروز ایمان و ارادت مردم ایران به شهید کربلا شد و رضایت و بهجت را بر قلب نازنین حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) متجلی کرد.

حضور پرشکوه مردم در مساجد، تکایا و هیئات و همچنین تبدیل رسانه و فضای مجازی به حسینیه و هیئت در کنار فعالیت تبلیغی خطبای سخنور و مادحین شورآفرین، مجالسی معرفت‌افزا و بصیرت‌آفرین را رقم زد تا نعمت بزرگ اشک‌های جاری، ذخیره‌ای معنوی برای آینده پربرکت ما باشد. اجر عظیم سوگواری در عزای حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) بدرقه راه مجاهدان و مدافعان راه سلامت است و به مدد الهی و استمرار حرکت عالمانه و انقلابی ملت ما، یکته تازی این ویروس منحوس پایان خواهد یافت. امیدواریم نصرت و لطف الهی، ملت عزیز ما را در راه پرافتخار حسینی موفّق بدارد و صلاح و سداد را چون همیشه شامل حال ملت ما بفرماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین