عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
محمد فیلی اعتقاد دارد من خودم دلسپرده امام حسین(ع) بودم نه شمر را می‌شناختم و نمی‌دانستم شمر چه جنایتی در وقایع کربلا داشته؛ به خودم می‌گفتم مردم آگاه می‌شوند امام حسین(ع) را سنان به شهادت رسانده اما با همه این شرایط، خانواده‌ام شمر را دوست ندارند.

عقیق:نقش «شمر» از نظر محمد فیلی کار بسیار سخت و دشواری بود چون خودش از دوران کودکی نسبت به این شخصیت تنفر داشته و حالا بایستی با این شخصیت همزادپنداری کند تا به باورپذیری برای مخاطب برسد. خودش را دلداری می‌دهد که همه تقصیرها به گردن «سنان» بوده و او امام حسین(ع) را به شهادت رسانده است. فیلی در ادامه این روایت‌ها به این نکته اشاره کرد به خودم امیدواری می‌دادم ولی می‌دانستم «شمر» چقدر ملعون و جانی بوده است

معمولاً در این ایام، "مختارنامه" که پخش می‌شود یکی از شخصیت‌ها و کاراکترهای اصلی سریال، نقش "شمر" با بازی محمد فیلی است؛ او در جریان گفت‌وگویی به نکات قابل تأملی اشاره کرده که از نظرتان می‌گذرد.

  • تحریم آب و ناراحتی خانواده؛ - جنایت‌های شمر و باورپذیری برای مخاطب؛ - دلسپرده امام حسین(ع) و جانسوزی لحظه حضرت ابوالفضل(ع) و خیلی از مطالب دیگر که خواندنی‌اند خصوصاً اینکه امسال هم محمد فیلی در جریان کار جدیدش دوباره این افتخار را داد ناگفته‌های جدیدی درباره بازی در این نقش و اتفاقات "شمر" مختارنامه بازگو کند که توجه‌تان را به مشروحش جلب می‌کنیم:

 

تعداد بازدید : 172
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین