عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
يکي از علل اصلي کودتا عليه "محمد مرسي" مخالفت شديد او با شيعيان بوده زيرا مرسي طي اظهاراتي شيعيان را "نجس" ناميده بود.
 عقیق:خبري به نقل از رسانه هاي مصري منتشر کرديم که در آن "محمد البرادعي" سياستمدار سرشناس اعلام کرده بود که از نظر اعتقادي شيعه است.

در پي انتشار گسترده اين خبر در فضاي مجازي جهان عرب،‌ حرف و حديث ها درباره آن بيش از پيش شد به گونه اي که در جديد ترين ادعاي مطرح شده در اين باره، يکي از رسانه هاي عرب زبان مدعي شد همسر البرادعي، دختر عموي آيت الله مهدوي کني، رئيس مجلس خبرگان رهبري است.

اين سايت عرب زبان تيتر مطلب خود را چنين انتخاب کرده بود: همسر البرادعي دختر عموي رئيس مجلسي است که رهبر ايران را تعيين مي کند!

اين سايت که به نظر مي رسد از هواداران جنبش اخوان المسلمين و از مخالفان سر سخت البرادعي به شمار مي رود، در ادامه مقامات ارشد جمهوري اسلامي ايران را مورد اهانت قرار داده و آنان را "رافضي" ناميده و مدعي شده که همسر البرادعي با اين مقامات ايراني ارتباط و تعامل دارد.

اين رسانه مخالف البرادعي در ادامه با هدف تحريک احساسات افکار عمومي جهان عرب عليه البرادعي، مدعي شده او هنگامي که رياست سازمان بين المللي انرژي هسته اي را بر عهده داشت، اطلاعات نادرستي درباره برنامه هسته اي عراق به آمريکا و ديگر کشورهاي غربي داد و بر اساس همين اطلاعات غلط بود که آمريکا و ديگر کشورها به عراق حمله کرده و اين کشور را به اشغال خود در آوردند.

اين سايت عرب زبان همچنين در ادعايي مضحک گفته: يکي از علل اصلي کودتا عليه "محمد مرسي" مخالفت شديد او با شيعيان بوده زيرا مرسي طي اظهاراتي شيعيان را "نجس" ناميده بود.

منبع:شیعه آنلاین
212003

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین