عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
گردهمایی مسؤولان هیأت‌های شمال شرق تهران به منظور ارائه راهکارهای برپایی عزاداری سیدالشهدا(ع) همزمان با شرایط کرونا به همت فرهنگسرای عترت در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

عقیق:در آستانه ماه محرم، سازمان فرهنگی هنری شهر تهران فضایی برای گردهمایی مسؤولان هیأت‌های شمال شرق تهران پیش‌بینی کرده است تا در این مکان ضمن ارائه راهکارهای برپایی عزاداری امام حسین (ع) در شرایط کرونا، دستورالعمل و ضوابط برپایی عزاداری در ماه‌های محرم و صفر نیز بررسی شود. 

در این همایش که حدود ۲ هزار و ۸۰۰ مسؤول هیأت عزاداری امام حسین (ع) شمال شرق تهران دعوت شده‌اند، مسؤولان هیأت‌های عزاداری درباره نحوه برپایی مراسم تاسوعا و عاشورای امسال نیز گفت‌وگو خواهند کرد تا علاوه بر جلوگیری از شیوع کرونا و تداخل در برنامه‌های هیأت‌های، مراسم عزاداری امام حسین (ع) با نظم خوبی برگزار شود.

گردهمایی مسؤولان هیأت‌های شمال شرق تهران چهارشنبه ۲۸ مردادماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به میزبانی و همت فرهنگسرای عترت و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران و شورای هیأت‌های مذهبی شمال شرق تهران در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در دستورالعمل هیأت‌های عزاداری مواردی همچون رعایت کاهش ساعات برگزاری مراسم، استفاده از ماسک به صورت مستمر، اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با مراسم و نذورات و ممنوعیت هر گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری عنوان شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین