عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
استاد سازگار:
پیرغلام و مداح اهل‌بیت(ع)گفت که باید ایام عید غدیر را محترم بشماریم؛ چراکه شناسنامه شیعه عید غدیر و مهر شیعه ولایت امیرالمؤمنین است.

عقیق:حاج غلامرضا سازگار پیرغلام و مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام در گفت‌وگویی با اشاره به طرح همدلی عید غدیر گفت: طبق امر پیغمبر اسلام(ص) بهترین عید؛ عید غدیر است و این یعنی عید غدیر از عید قربان هم بالاتر است.

وی افزود: ما باید شیعه بودنمان را به امیرالمؤمنین علیه‌السلام ثابت کنیم که غدیر از نوروز کم ندارد و حتی بسیار بالاتر است. مردم در عید نوروز چه کارهایی انجام می‌دهند، چقدر وقت می‌گذارند و چقدر خرج می‌کنند، همان‌طور باید در عید سعید غدیر فعالیت کنیم که اکنون سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از سازمان مهم و تأثیرگذار در این زمینه، برای غدیر سنگ تمام گذاشته است.

استاد سازگار ادامه داد: به یاد دارم در گذشته به بچه‌ها به جای عید نوروز، عید غدیر عیدی می‌دادند و کت و شلوار و ... برای آنها تهیه می‌کردند. باید ایام عید غدیر را محترم بشماریم؛ چراکه شناسنامه شیعه عید غدیر است، مهر شیعه ولایت امیرالمؤمنین است.

این پیرغلام و مداح اهل‌بیت(ع) از مردم خواست که به رویش همدلی عید غدیر بپیوندند و گفت: از مردم می‌خواهم که عید غدیر را دستکم نگیرند. پیامبر اسلام(ص) در خطبه‌شان هم فرمود که حاضرین به غایبین برسانند یعنی به آیندگان خبر دهند چراکه عید غدیر باید بماند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین