عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت همزمان با همایش‌های استانی فعالان عرصه هیأت در سراسر کشور فردا پنجشنبه شانزدهم مردادماه به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.

عقیق:گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت هم‌زمان با همایش‌های استانی فعالان عرصه هیأت در سراسر کشور در تاریخ پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر مدیران هیأت‌ها با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و محدودیت خاص آن با حضور برادران و خواهران فعال در عرصه هیأت تشکیل می‌شود.

تبیین ضرورت برگزاری مراسمات محرم و مجالس عزاداری و نقشه عملیات هیأت‌هادر محدودیت‌های کرونایی، بهره‌گیری از تجربیات هیأت‌ها در زمینه‌های خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه گزارش ستاد ملی محرم و تشریح دستور‌العمل‌های برگزاری هیآت و همچنین ایجاد تفاهم و هم‌فکری میان صاحب‌نظران، ارکان هیأت و مسولان ذی‌ربط نظر به شرایط خاص موجود از محورهای اصلی این برنامه خواهد بود.

همایش‌ها و نشست‌های استانی به صورت حضوری در بعد‌‌ از‌ ظهر روز شانزدهم مردادماه در استان‌ها با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری برگزار خواهدشد. بخشی از این جلسه به ارتباط تصویری به صورت زنده در قالب گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت و با حضور اساتید کشوری و مسولان ذی‌ربط اختصاص پیدا خواهد کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و تنی چند از کارشناسان سخنرانی خواهند داشت.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین