عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
فرزند حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز گفت: پدرم حدود دو هفته است که به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری است که الحمدلله ساعاتی پیش پزشکان روند درمان پدرم را رضایت‌بخش اعلام کردند.

عقیق: حاج فیروز زیرک کار مداح و پیرغلام اهل بیت (ع) در پی عارضه قلبی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری شد.

این پیرغلام اهل بیت متولد 1315 در محله دوه‌چی تبریز است و از کودکی و نوجوانی مشغول سرایش شعر و ستایشگری اهل بیت بوده است.

حاج فیروز در میان مردم و هیئت های آذربایجان به فخرالذاکرین مشهور و از محبوبیت ویژه ای در میان عاشقان سیدالشهداء برخوردار است.

حاج حسین زیرک‌کار، فرزند حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز معروف به «فخرالذاکرین» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پدرم دو هفته پیش از ۲۹ تیرماه به دلیل نارسایی قلبی و در پی آن تراکم آب در ریه‌ها در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد که از استاندار، امام جمعه و حریرچی، معاون وزیر بهداشت درخواست کردیم که خبر بستری شدن ایشان رسانه‌ای نشود.

وی افزود: دو روز قبل، بسیاری از بزرگان اعلام کردند به دلیل جایگاه پدر باید خبر بستری شدن اعلام شود و از مردم و به خصوص هیأتی‌ها، تقاضای دعا داشته باشیم که این امر رخ داد و الحمدلله نتیجه دعای مردم و مادحین یک ساعت قبل، خود را نشان داد و پزشکان از منفی شدن بسیاری از آزمایش‌ها و همچنین بهبود وضعیت ایشان نسبت‌ به روزهای گذشته خبر دادند.

زیرک‌کار گفت: پدرم هم‌اکنون به دلیل فرایند تصفیه ریه به منظور تخلیه آب داخل ریه‌ها در یک کمای مصنوعی قرار دارد که امیدواریم با بهبود وضعیت در روزهای آینده به بخش منتقل شود و ان‌شاء‌الله محرم را با حضور ایشان برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام جامعه مداحان کشور و هیأتی‌ها درخواست می‌کنم برای پدرم که حدود ۷۰ سال در هیأت‌های مختلف تبریز به مدیحه‌سرایی پرداخته است، دعا کنند تا ان‌شاءالله پدر سلامتی کامل خود را به دست آورد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین