عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی گفت:رهنمود و نظر رهبر معظم انقلاب در رابطه با برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان در ماه محرم و صفر،باتوجه به شیوع ویروس کرونا،فصل الخطاب همه است.

عقیق:سعید غضنفری مدیر عامل دعبل خزاعی در مورد برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت:ما نیز در بنیاد دعبل خزاعی همچون مردم عزیزمان بار دیگر به ندای ولی امر مسلمین لبیک میگوئیم.

غضنفری افزود: بنیاد دعبل خزاعی به عنوان مرکز خدمات جامع مداحان و ستایشگران کشور تلاش خواهد کرد از طریق شبکه ارتباطی خود با مادحین و ستایشگران در سراسر کشور زمینه اجرای کامل منویات گرانبهای رهبری را ایجاد و نسبت به برگزاری #عزاداری_مسئولانه در سراسر کشور تلاش نماید.

مدیرعامل دعبل خزاعی در ادامه گفت: اگرچه دغدغه برگزاری جلسات روضه و منبر در ماه محرم جزو اساسی ترین برنامه ها می باشد اما حفظ جان و ایمنی سلامت هموطنان و مردم عزیز و محبین حضرات معصومین علیهم السلام، اولویت اول و آخر تمامی ستایشگران و هیاتی ها خواهد بود و همچنان مثل ماه های گذشته یاریگر کادر درمان و مدافعان سلامت کشور خواهیم بود.

وی در پایان افزود:امید داریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هرچه زودتر تمامی هموطنان و مردم سراسر جهان از شر این ویروس منحوس نجات یابند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین