عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سال ۹۷ مراسم خصوصی قرائت دعای عرفه با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس کنار گنبد حرم امام حسین(ع) با نوای محمدرضا طاهری برگزار شد که برای اولین بار فیلم کوتاهی از آن منتشر می‌شود.

عقیق:سال ۹۷ مراسم خصوصی قرائت دعای عرفه و روضه خوانی با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس کنار گنبد حرم امام حسین(ع) با نوای محمدرضا طاهری برگزار شد که برای اولین بار فیلم کوتاهی از آن منتشر می‌شود.

این مراسم با حضور حاج قاسم سلیمانی، اومهدی المهندس، تیم همراه و خادمان ساخت حرم برگزار می‌شود که تاکنون حدود ۵۰ درصد از افراد حاضر نایل به فیض شهادت شده‌اند.

دلیل ترس ابرقدرت‌ها از حاج قاسم

حاج محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با ذکر خاطره‌ای از این روز  اظهار داشت: من روضه‌هایی زیادی برای حاج قاسم خواندم اما یک مرتبه، برای قرائت دعای عرفه در کربلای معلی حضور داشتیم که حاج قاسم با ما تماس گرفت و گفت: فلانی اگر خسته نمی‌شوی، می‌خواهم روضه‌ای برای ما بخوانی. در حالی که ایشان فرمانده همه ما بود، با حالتی متواضعانه از ما خواست تا روضه‌ای برای او بخوانیم و من گفتم این افتخاری برای من است که روضه برای شما بخوانم.

طاهری ادامه داد: به همراه جمعی به فراز گنبد حرم امام حسین(ع) رفتیم که دیدم حاج قاسم آن‌جاست و ابومهدی المهندس نیز در حال قرائت زیارت عاشورا بود. تمام حدود ۲/۵ ساعت که دعا و روضه خواندم، شانه‌های حاج قاسم می‌لرزید. روضه که تمام شد، حاج قاسم به ابومهدی گفت: جلو بایست تا نماز بخوانیم. او گریه کرد که قبول نمی‌کند اما سردار گفت من به تو می‌گویم و ما نماز به امامت ابومهدی خواندیم و در طول نماز هم حاج قاسم شانه‌هایش می‌لرزید.

این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: به همراهانم گفتم، بی‌خود نیست تمام ابرقدرت‌ها از این مرد می‌ترسند. او به جای دیگری وصل است.

فیلمی از این مراسم را که برای اولین بار منتشر می‌شود، اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 317
 
 
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین